РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМНА КОМПАНІЯ “СТРИВАЙ!”

unnamed_1_2Національна програма з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді “Traffic Challenge” запускає соціальну рекламну кампанію під назвою “Стривай!” на підтримку опулярізації безкоштовної освітньої платформи з безпеки дорожнього руху FRoSH (First Road Safety HUB – перший онлайн тренінговий центр з безпеки дорожнього руху). Цей освітній проект реалізується у співпраці з Патрульною поліцією України, та фінансується в тому числі Урядом Канади в рамках проекту РТАР.

Соціальна інформаційна кампанія “Стривай!” – це 5 анімаційних музичних роликів про 5 головних факторів ризику в ДТП, які в Україні та світі є найпоширинішими. Ролики озвучив один з найпопулярніших в Україні артистів – Михайло Хома (фронтмент гурту DZIDZIO.

Мотею соціальної кампанії є інформування населення про прості але головні принципи власної безпеки на дорозі, а також роз’яснення суті правил, методів иа засобів захисту від травмування та загибелі в ДТП. Ця кампанія – це ще один крок до формування високого загального рівня дорожньої культури в Україні, що має призвести в результаті до зниження кількості та важкості дорожньо-транспортних пригод.

Проект реалізується в рамках 10-річчя дій з безпеки дорожнього руху, проголошеного Генеральною асамблеєю ООН та відповідно до Стратегії безпеки дорожнього руху, ухваленої Кабінетом Міністрів України 14 червня 2017 року.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.