Національна програма з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді “Traffic Challenge” запускає соціальну рекламну кампанію під назвою “Стривай!” на підтримку опулярізації безкоштовної освітньої платформи з безпеки дорожнього руху FRoSH (First Road Safety HUB – перший онлайн тренінговий центр з безпеки дорожнього руху). Цей освітній проект реалізується у співпраці з Патрульною поліцією України, та фінансується в тому числі Урядом Канади в рамках проекту РТАР.
Соціальна інформаційна кампанія “Стривай!” – це 5 анімаційних музичних роликів про 5 головних факторів ризику в ДТП, які в Україні та світі є найпоширинішими. Ролики озвучив один з найпопулярніших в Україні артистів – Михайло Хома (фронтмент гурту DZIDZIO.
Мотею соціальної кампанії є інформування населення про прості але головні принципи власної безпеки на дорозі, а також роз’яснення суті правил, методів иа засобів захисту від травмування та загибелі в ДТП. Ця кампанія – це ще один крок до формування високого загального рівня дорожньої культури в Україні, що має призвести в результаті до зниження кількості та важкості дорожньо-транспортних пригод.
Проект реалізується в рамках 10-річчя дій з безпеки дорожнього руху, проголошеного Генеральною асамблеєю ООН та відповідно до Стратегії безпеки дорожнього руху, ухваленої Кабінетом Міністрів України 14 червня 2017 року.
Залишити відповідь