Довіра між учнем та вчителем, формування ключових компетентностей, шляхи пошуку найбільш ефективних форм та методів навчання школярів – саме ці питання розглянули вчителі математики шкіл міста під час роботи семінару-практикуму на базі школи№2. Учителі взяли участь у діловій грі «Цікавинки з методичної скриньки» (організатор гри Нюкіна Т.В., вчитель математики школи №2), в ході якої з’ясували які технології є найбільш ефективними в процесі формування компетентностей на уроках математики. Обмін досвідом дав можливість досвідченим вчителям продемонструвати рівень власної педагогічної майстерності, молодим колегам отримати майстер-клас від фахівців для подальшого використання у роботі. Вчитель вищої категорії Тамара Володимирівна Нюкіна разом з учнями шостого класу показала фрагмент уроку математики, на якому, користуючись сучасними освітніми технологіями, вдало були сформовані ключові компетентності.
У роботі семінару взяла участь практичний психолог закладу Лілія Валеріївна Юрченко, яка провела психологічний практикум щодо формування довірчих стосунків між учасниками навчально-виховного процесу, наголосивши, що саме довіра є запорукою успіху роботи в команді та між вчителем та учнем. Творче піднесення викликала у вчителів вправа «Таємнича сила води». Вчителі мали можливість отримати релаксаційну хвилинку творчості, створюючи композиції з природніх матеріалів та води. Бо саме вода є носієм важливої інформації та силою очищення.
Шкільний поет, викладач предмета «Захист Вітчизни», Володимир Савченко,спостерігаючи за ходом ділової гри, творчістю учасників семінару подарував присутнім поетичні рядки, у яких відобразив жіночу красу, натхненну душу вчителя, можливість вирішувати життєві задачі в поєднанні з ліричною мелодією осені.
Прес-центр школи №2
Залишити відповідь