Сьогодні, в рамках заходу «Школа майбутнього пенсіонера», заступник начальника Смілянського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Алла Кірієнко розповіла присутнім про запровадження нової моделі обслуговування громадян з питань пенсійного забезпечення – призначення пенсії в «один дотик».
Під час заходу громадяни різних вікових категорій дізнались про роботу оновленої системи прийому громадян в органах Пенсійного фонду за принципом «одне відвідування». Тобто, майбутні пенсіонери можуть подати документи на призначення пенсії дистанційно, через особистий кабінет на веб-порталі Фонду, скориставшись електронним цифровим підписом та прийти до сервісного центру лише за пенсійним посвідченням.
Було наголошено, що призначити пенсію в «один дотик» нескладно, а впровадження такого сервісу спрощує взаємодію з Пенсійним фондом та дозволяє максимально комфортно вирішити питання з пенсійного забезпечення.
Учасники заняття отримали вичерпну інформацію стосовно кожної послуги Пенсійного фонду, дізнались як зареєструватись на порталі та що необхідно для призначення пенсії «в один дотик».
Залишити відповідь