Дослідження Державної служби якості освіти свідчать про непропорційне зростання завдань на самостійну роботу учнів, як можливість компенсувати школами втрати навчального часу. Також спостерігається погіршення навчальних результатів школярів з деяких предметів.
Про це сказав голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак під час круглого столу, на якому було обговорене питання впливу війни на результати навчання школярів, передає osvita.ua.
За його словами, умови повномасштабної війни передовсім негативно впливають на загальний психолого-емоційний стан учнів, а це натомість спричиняє зниження мотивації дітей.
«Учителі вже зауважують, що погіршуються навчальні результати учнів з математики, іноземних мов, української та інформатики. Наші ж дослідження вказують також про непропорційне зростання завдань на самостійну роботу учнів як спосіб компенсувати школами втрати навчального часу», — зауважив голова Державної служби якості освіти України.
Під час заходу відбулося обговорення питань щодо можливих компенсаторних заходів для здобувачів освіти в умовах війни. Зокрема, йдеться про розроблення системи національного вимірювання навчальних результатів школярів українських шкіл.
Залишити відповідь