Смілян запрошують обрати слоган майбутнього бренду Черкаської області

лого ЧеркащинаДепартамент регіонального розвитку облдержадміністрації ініціював процес розробки бренду Черкащини. В області створили робочу групу з брендингу, до якої увійшли представники бізнесу, експерти в галузі маркетингу, брендингу, PR, дизайну та представники громадськості та регіональних інституцій.

Нині робоча група розпочала 2-й етап конкурсу з обрання слогану.

Смілян запрошують до голосування та обратит один із трьох слоганів майбутнього бренду Черкаської області. Відео до ТОП-3 слоганів:

Обрати слоган, який на Вашу думку найвлучніше передає опис та характер Черкащини, можна до 19 січня 2020 року за посиланням: https://vdmk.org/8175.

Організатори  зазначають,  що опитування має консультаційний характер. Слоган, який набере найбільше голосів, буде взято робочою групою з брендингу за основу.

 

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.