Департамент регіонального розвитку облдержадміністрації ініціював процес розробки бренду Черкащини. В області створили робочу групу з брендингу, до якої увійшли представники бізнесу, експерти в галузі маркетингу, брендингу, PR, дизайну та представники громадськості та регіональних інституцій.
Нині робоча група розпочала 2-й етап конкурсу з обрання слогану.
Смілян запрошують до голосування та обратит один із трьох слоганів майбутнього бренду Черкаської області. Відео до ТОП-3 слоганів:
- Черкащина – місце сили https://youtu.be/18wPKW2w0pA
- Черкащина – земля переможців https://youtu.be/dwC_RREbw_8
- Черкащина – тут починається Україна https://youtu.be/LF3nX40AJNE
Обрати слоган, який на Вашу думку найвлучніше передає опис та характер Черкащини, можна до 19 січня 2020 року за посиланням: https://vdmk.org/8175.
Організатори зазначають, що опитування має консультаційний характер. Слоган, який набере найбільше голосів, буде взято робочою групою з брендингу за основу.
Залишити відповідь