Робота органів прокуратури зі зверненнями громадян і юридичних осіб реалізується при здійсненні функцій, які визначені Законом України «Про прокуратуру» та є одним із пріоритетних напрямків її діяльності.
Упродовж 9 місяців 2016 року до Смілянської місцевої прокуратури надійшло 377 звернень, з них вирішено по суті 234 звернення, надійшло 2 звернення від народних депутатів України, з числа вирішених 17 звернень задоволено, інформують у Смілянській місцевій прокуратурі.
З вирішених переважають звернення з питань досудового розслідування – 168, з яких більшість на дії і рішення слідчих органів поліції – 82 звернень та від учасників кримінального провадження – 84; з питань представництва інтересів громадян і держави в суді – 4, з питань додержання законодавства при виконанні рішень судів та інших органів – 6 та з інших напрямків прокурорської діяльності.
Упродовж поточного року на особистому прийомі прийнято 58 громадян, з яких 53 осіб — керівником прокуратури. У кожному конкретному випадку, в межах компетенції вживалися заходи з метою реального поновлення законних інтересів заявників.
Крім того, у Смілянській місцевій прокуратурі працює телефон „гарячої лінії”, на який працює за номером 4 -25- 25.
Також прокуратурою області постійна увага приділяється удосконаленню діяльності з питань забезпечення доступу до публічної інформації, підвищенню її ефективності.
Упродовж 9 місяців 2016 року до Смілянської місцевої прокуратури області надійшло 6 запитів на отримання доступу до публічної інформації.
За результатами розгляду запитів надано 5 інформацій, 1 роз’яснення. Відмов у задоволенні запитів не було.
Згідно ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення, дії чи бездіяльність органів прокуратури області, як розпорядника інформації, запитувачами до суду не оскаржувались.
Залишити відповідь