Лепбук – новітній спосіб організації навчальної діяльності, особливо актуальний в умовах впровадження Нової української школи.
Саме лепбук став заключним етапом самостійної пошукової роботи, яку учні 7-В класу смілянської школи №7 виконували в процесі вивчення теми «Фізичні та хімічні явища навколо нас» під час уроків хімії в рамках STEM-тижня.
Діти вчились знаходити потрібну інформацію серед великої кількості джерел, а також розглянули, вивчили, повторили і закріпили навчальний матеріал в цікавій та нестандартній формі.
Семикласники наповнили інтерактивну папку тематичними іграми, пазлами, малюнками, завданнями та повідомленнями, які розмістили у кишеньках, дверцятах, віконцях, що відкриваються, рухаються та розкладаються.
Такий вид діяльності сприяє формуванню у дітей медіаграмотності, інженерного мислення та вдосконалює навички командної роботи. Учні 7-В класу із задоволенням попрацювали та вже запланували створити лепбук по темі «Кисень», розповіли у школі №7.
Залишити відповідь