Конституція України надає право всім направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обгрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
З метою практичної реалізації громадянами України права на звернення в Україні діє Закон України від 2 жовтня 1996 року №393/96-ВР «Про звернення громадян». Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.
У системі органів, що забезпечують реалізацію прав громадян на звернення, є, зокрема, і органи державної фіскальної служби.
Смілянська ОДПІ приділяє особливу увагу реалізації права на звернення, як через особистий прийом громадян посадовими особами інспекції, так і шляхом об’єктивного та своєчасного розгляду кожного письмового та усного звернення.
Протягом дев’яти місяців 2017 року до Смілянської ОДПІ надійшло 13 письмових звернень громадян.
У письмових зверненнях громадяни цікавилися питаннями:
– 3 звернення було щодо плати за землю;
– 4 звернення було щодо інформування про ухилення від сплати податків;
– 2 звернення було щодо контрольно-перевірочної роботи;
– 2 звернення було щодо податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
– 2 звернення було щодо відмови в отримані реєстраційних номерів облікових карток платників податків.
Всі звернення були розглянуті уважно та об’єктивно. Відповіді громадянам надані по суті та в установлений законодавством термін.
Залишити відповідь