В Смілянському коледжі харчових технологій НУХТ в межах декади фахових дисциплін економічного циклу був проведений «Конкурс на кращу рекламу» серед студентів третіх курсів спеціальності «Маркетингова діяльність» та «Організація виробництва» під керівництвом викладачів комісії фахових дисциплін економічного циклу Орленко Лариси Євгеніївни та Соколан Марини Сергіївни.
Метою даного заходу було показати вміння та здібності студентів щодо представлення та просування товару. Оцінювання команд, які брали участь в конкурсі, проводилося за критеріями: товарна марка, назва товару, плакат, відеоролик, презентація команди та незалежне голосування студентів коледжу, яке проводилось після дегустації запропонованого товару.
Студенти підійшли до участі в конкурсі творчо та креативно – саме так, як вимагають реалії життя від професій «Маркетолог» та «Менеджер».
За результатами оцінок журі та незалежного голосування студентів переможцями визнано команду: «Рататуй», яка довела, що успіх товару залежить від його презентації та вдалого маркетингу, і реклама є важливою складовою у свідомості споживача.
Прес-центр СКХТ
Залишити відповідь