За два місяці на телефони «гарячої лінії» Черкаського району звернулось 308 громадян – жителів Черкаського району, області та інших областей України, охоплених воєнними діями.
Про це інформують у Черкаській РВА.
Найчастіше звернення стосувалися надання інформації вимушеним переселенцям щодо забезпечення тимчасовим житлом, гуманітарною допомогою, взяття на облік як внутрішньо переміщених осіб в установах соціального захисту населення Черкаського району та Черкас, отримання соціальної допомоги, надання безкоштовної медичної та психологічної допомоги, навчання дітей в освітніх установах області. Таких звернень загалом було 188.
17 звернень стосувалися інформації про контакти територіальних громад району, контактні телефони структурних підрозділів обласної та районної військових адміністрацій.
10 разів заявники повідомляли про відсутність необхідних ліків у аптеках Черкас, необґрунтоване завищення роздрібних цін на продукти харчування та ліки в магазинах на території району.
5 звернень було щодо відсутності достатньої кількості укриттів для населення у Черкасах та Смілі.
4 інформації було від громадян щодо можливості прийняти у себе переселенців та отримання відшкодування за житлово-комунальні послуги.
Стільки ж разів запитували про особливості перетину кордону в умовах військового стану та мобілізації та зверталися щодо завищених цін на дизельне пальне та газ, обмежений продаж пального на АЗС району.
Крім того, надано консультації з питань отримання допомог від громадських та благодійних організацій, нарахування додаткових грошових виплат, особливостей виплати пенсій, пільгового перевезення тощо.
З метою оперативного надання невідкладної консультативної допомоги жителям району, області та особам з інших областей України, охоплених воєнними діями (внутрішньо переміщеним особам), телефони ,,гарячої лінії“ працюють в цілодобовому режимі, без вихідних.
Залишити відповідь