У Смілянському відділі обслуговування громадян управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській 13 вересня працювала тематична „гаряча” лінія на тему: «Електронне пенсійне посвідчення – Пенсійний фонд України працює по новому». Про це інформують у Смілянському управлінн ПФУ.
На питання відповідала начальник Смілянського відділу обслуговування громадян Олена Константюк.
Дозвонювачі дізналися від працівника Фонду, що усі пенсіонери, які отримують пенсійні виплати через Державний Ощадний банк України, мають можливість отримати електронне пенсійне посвідчення. Переважна більшість запитань, з якими звертались громадяни, стосувалася того, чим електронне пенсійне посвідчення відрізняється від звичайного, як одержати електронне пенсійне посвідчення (ЕПП), необхідні документи, чи потрібно відкривати рахунок для оформлення електронного пенсійного посвідчення.
Також, було повідомлено, що пенсіонери віком понад 80 років, інваліди I та II груп і немічні люди, які неспроможні особисто прийти в управління Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання, можуть звернутися в управління Фонду за телефоном із проханням подати заяву вдома. Від їхнього імені документи можуть подавати законні представники, опікуни, піклувальники.
У Смілянському управлінні Пенсійного фонду України працювала «гаряча» лінія
14 Вересня 2018, 11:47 Сміла
Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.
Залишити відповідь