Брендинг Ukraine Now може легко стати знаком, що вказує на належність до найкращого українського продукту. Таке переконання в рамках форуму «Перспективи брендингу Ukraine Now в проектах креативних індустрій» на Ukrainian Fashion Week (UFW) висловила очільниця Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів Роксолана Стадник.
«Співпраця креативу та держави, яка якісно відбулась в рамках розробки брендингу Ukraine Now, може й має поширюватись на інші креативні сектори. Сподіваюся, що індустрія моди підхопить Ukraine Now, як вже зробили багато українських бізнесів, та продовжить свій стрімкий та яскравий розвиток. Розроблена айдентика може легко стати знаком, що вказує на належність до найкращого українського продукту», – зазначила Роксолана Стадник.
За її словами, в України надзвичайно потужний креативний потенціал, зокрема, й у фешн сфері: «Ukraine Now уже набрав висоти – це світове визнання у вигляді нагороди Red Dot, а головне – прийняття українським бізнесом, підприємцями, стартаперами».
Довідково
Ukraine Now – це новий бренд України, завдання якого популяризувати нашу державу у світі. Він був підтриманий на засіданні Уряду 10 травня 2018 року. Єдиний стиль презентації країни в світі – був запропонований українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України у світі при Міністерстві інформаційної політики, а також на основі пропозицій британських партнерів.
Ukraine Now показує, що Україна є відкритою, сучасною країною, де відбувається все найцікавіше .
Прес-служба Черкаської ОДА
за інформацією Урядового порталу
Залишити відповідь