Жителям Черкащини нагадують, Портал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) призначений не лише для пенсіонерів, а й для роботодавців та застрахованих осіб.
Фахівці Головного управління Фонду в Черкаській області інформують про два сервіси, які доступні із ключем кваліфікованого електронного підпису.
Отримати електронну довідку про трудовий та страховий стаж для нарахування лікарняних роботодавці можуть самостійно протягом трьох хвилин. Електронна довідка є аналогом паперової з печаткою.
На вебпорталі Фонду функціонує «Кабінет роботодавця», в якому для страхувальника доступна інформація про людину як про застраховану особу, що перебуває із ним у трудових відносинах.
Подати документи для автоматичного призначення пенсії можна заздалегідь. Перший етап передбачає, що роботодавець або працівник особисто подає свою скановану трудову книжку. На другому етапі інформація про застраховану особу і сплачені внески зберігається в базі Пенсійного фонду України до настання пенсійного віку. Після його настання (третій етап) особа отримує повідомлення про можливість автоматичного призначення пенсії без особистого звернення до сервісного центру Фонду. Дистанційним сервісом скористалося вже понад 16 тисяч жителів Черкащини.
Цього року цифровізація послуг торкнулася пенсійної сфери. Із 29 листопада дві пенсійні послуги доступні на порталі «Дія»: отримання довідок ОК-5, ОК-7, витягу з реєстру застрахованих осіб та довідки про доходи пенсіонера та послуга призначення та перерахунку пенсії.
Залишити відповідь