Вперше гроші спрямують на підтримку інклюзії в садочках та закладах профосвіти

У бюджеті 2019 року передбачено 504,5 млн грн на розвиток інклюзивної освіти, з них 353,3 млн спрямовані на підтримку дітей з особливими освітніми потребами в школах, ще 37,2 млн використають для забезпечення інклюзії в дитсадках, а 24,8 млн – для підтримки спеціальних груп у закладах професійної освіти. Відповідну постанову було прийнято Кабміном 27 лютого 2019 року.

«Розвиток інклюзивної освіти і забезпечення рівних можливостей на освіту для кожної української дитини – один із основних наших пріоритетів. Саме тому цьогоріч ми вперше спрямовуємо гроші на підтримку інклюзії не лише у школах, а й у дитсадках, а також у закладах професійної освіти. Окрім цього, з понад 504 млн грн 39 будуть використанні для дообладнання наших інклюзивно-ресурсних центрів. Нагадую, що зараз вже створено більш як 500 таких центрів, а до кінця року їх має бути вже 700», – розповіла Міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

Вона також зазначила, що цьогоріч буде закуплено ще 200 методик для комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

«Торік ми закупили 500 таких методик для тих ІРЦ, що вже відкриті. Зараз методики будуть направлені в ІРЦ, що відкриватимуться 2019-го. Крім того, вже у березні почнеться навчання працівників центрів – по кілька осіб з кожної області – для роботи із цими методиками», – пояснила Лілія Гриневич.

Міністр додала, що ще 1 млн грн піде на розвиток та підтримку електронної системи, з якою працюватимуть батьки дитини з особливими потребами, фахівці ІРЦ та школа. Саме через цю систему здійснюватиметься реєстрація батьків на прийом до фахівців ІРЦ, зберігатиметься висновок щодо освітніх потреб дитини, а також фіксуватимуться корекційні послуги, що надавалися дитині у закладі освіти.

 

Прес-служба Черкаської ОДА

за інформацією Міністерства освіти і науки України

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.