Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька, голова Індустріального гендерного комітету з реклами, президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу» Ірина Лилик та директор Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні Марсель Рьотіг підписали меморандум про співпрацю.
Мета документу – посилення боротьби з дискримінаційною рекламою.
Головна домовленість полягає в тому, що завдяки залученню громадської фахової організації, яка діє на ринку маркетингу і реклами, експертиза рекламних повідомлень буде незалежною та неупередженою.
До виявлення дискримінаційних ознак у рекламі залучатимуться фахівці, що працюють на нашому ринку, та міжнародні експерти, які зможуть поділитися кращими практиками та допомогти втілити їх у життя.
У вересні цього року Верховна Рада ухвалила Закон «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо протидії дискримінації за ознакою статі» (№3427). Законом посилено відповідальність за порушення законодавства про рекламу.
До сфери відповідальності Держпродспоживслужби належить, зокрема, захист прав споживачів реклами.
З початку року Служба порушила 67 справ щодо дискримінаційної реклами та наклала штрафів на суму більше 146 тисяч гривень, повідомили в обласному управлінні Держпродспоживслужби.
Залишити відповідь