В обласній прокуратурі розповіли про результати роботи зі зверненнями громадян, які надійшли цього року.
За 9 місяців до органів прокуратури Черкаської області надійшло 3935 звернень громадян, з них вирішено по суті 2035, у тому числі 221 – від народних депутатів України, у 80 з вирішених звернень за результатом їх розгляду прийнято рішення про задоволення вимог заявників.
Незважаючи на системність оприлюднення законодавчих змін стосовно обмеження повноважень органів прокуратури, значна кількість жителів області звертаються до прокуратури із питаннями, вирішення яких вже не належить до повноважень органів прокуратури.
Так, цьогоріч до прокуратури надійшло 1004 скарги, що стосувалися питань компетенції органів влади та контролю, які прокуратурою було скеровано для вирішення за належністю.
На телефон «гарячої лінії» обласної прокуратури протягом 9 місяців надійшло 55 звернень громадян.
Як зазначають у прокуратурі, громадяни в телефонному режимі отримують юридичні консультації за конкретними фактами порушення їх прав, визначення органу, який уповноважений їх розглядати, та фахову правову допомогу з інших питань, вирішення яких належить до компетенції органів прокуратури. Зазначене сприяє уникненню зайвих витрат часу та
державних коштів на перенаправлення звернень до уповноважених органів.
Робота у цьому напрямі триває.
Залишити відповідь