З 1 січня 2020 року набуває чинності закон про географічні зазначення у назвах продуктів. Тобто на товарі можна буде побачити марку, яка ідентифікує походження товару з певного географічного місця. Стосується це українського виробника, інформують у Головному управлінні
Зазнають змін назви сирів і алкоголю, щоб узгодити вітчизняне законодавство з європейським. Наприклад, фетою буде називатися тільки сир з Греції.
Решта його аналогів перейменують у «набіл».
Коньяк і шампанське не з Франції перейменують у «бренді» та «ігристе вино» відповідно.
Назви замінять також у вітчизняного пармезану, рокфору і брі.
Адже всі ці продукти захищені Європейським Союзом як географічні зазначення.
Вважають, що таке нововведення додатково захистить споживачів. Адже тоді вони точно будуть впевнені, що купують справжній пармезан, коньяк, дор блю чи ін. Порушників цього закону буде карати антимонопольний комітет.
На нові найменування сировари повинні перейти до 2023 року. Виробники алкоголю – до 2026 року.
В Україні зареєстрували перший товар, який має позначку географічного зазначення – гуцульську овечу бриндзю.
Залишити відповідь