Від початку війни, в Черкаській області оператори спеціальної лінії 102 зареєстрували 69 469 викликів. За цими повідомленнями було здійснено 53 391 виїзд нарядів поліції для реагування.
Решта з них, а саме — 16 469 повідомлень від громадян мали довідково-консультативний характер, або ж не стосувалися компетенції поліції.
Крім повсякденних викликів люди інформують поліцію про підозрілих осіб і транспортні засоби, а також нанесені “мітки” та виявлені “дрони”. Усі виклики, які надходять від громадян до поліції, фіксуються та здійснюється негайне реагування на них.
Багато заявників під час спілкування з операторами виражають в першу чергу свої емоції та не можуть сформулювати, яка саме подія відбулася. В таких умовах складно отримати відповіді на необхідні запитання й далі відреагувати.
Працівники поліції закликають громадян: телефонуючи на спеціальну лінію 102, залишайтеся зібраними та уважними.
Чітко сформулюйте адресу та місцевість, де сталася подія. Це значно пришвидшить реагування поліції. Намагайтеся не відривати операторів питаннями, які не належать до їхньої компетенції. Адже в цей час комусь дійсно може бути потрібна негайна допомога і своєчасне реагування поліції.
Правоохоронці Головного управління Національної поліції в Черкаській області продовжують працювати в посиленому варіанті несення служби задля спокою і безпеки Черкащан.
Залишити відповідь