Заступники керівників інтернатних закладів Сміли Тетяна Майборода – заступник директора спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату та Олена Шапіна – заступник директора загальноосвітньої школи-інтернату взяли участь у обласному семінарі-практикумі «Соціалізація особистості дітей інтернатного закладу через патріотичне виховання» для заступників директорів з виховної роботи спеціальних та загальноосвітніх шкіл-інтернатів, реабілітаційних центрів Черкаської області. Захід відбувся на базі КЗ «Корсунь-Шевченківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради». У ході обговорення теми сміляни розповіли про досвід своїх навчальних закладів.
Робота семінару розпочалася з привітання гостей учасниками колективу художньої самодіяльності закладу та екскурсією інтернатом закладу, яку провів директор школи-інтернату Олександр Бондаренко. А також з вітальним словом до учасників семінару звернувся завідувач районним методичним кабінетом Корсунь-Шевченківського відділу освіти Дмитро Антоненко.
Учасники семінару зосередили свою увагу на розгляді проблеми щодо створення умов для успішної соціалізації особистості учня в умовах інтернатного закладу, які можуть реалізовуватися через включення дитини в різні види соціальних відносин у навчанні, спілкуванні, практичній діяльності та необхідності посилення психолого-педагогічного супроводу, зокрема, це питання висвітлила у своєму виступі Інна Литвин, методист лабораторії розвитку освіти та педагогічних інновацій КНЗ «ЧОІПОПП ЧОР».
З досвідом роботи закладу з національно-патріотичного виховання поділилася Валентина Шестопал, заступник директора з виховної роботи Корсунь-Шевченківської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату.
Голова ради дитячої організації «Сонцеграй» Олена Білоус презентувала проект «Ідеал – громадянина патріота».
Галина Давиденко, завідувач відділом освітньо-методичної роботи Корсунь-Шевченківського державного історико-культурного заповідника, ознайомила присутніх із системою роботи, яка склалася між педагогічними працівниками та учнями школи-інтернату і працівниками історико-культурного заповіднику щодо співпраці патріотичного виховання дітей.
У практичній частині семінару вихованці школи-інтернату представили музично-літературний журнал «З любов’ю до України», який залишив незабутні враження в його учасників.
У кінці семінару відбулися професійні дебати «Визначення перспективних форм національно-патріотичного виховання», учасники яких поділилися власним досвідом роботи з даного питання.
За матеріалами http://oipopp.ed-sp.net
Залишити відповідь