Статтею 7 Закону України “Про захист прав споживачів” визначено, що на сезонні товари (одяг, взуття та інші вироби), гарантійний строк обчислюється з початку відповідного сезону, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.
В обласному управлінні Держпродспоживслуби нагадують, додатком №1 до постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. № 172 встановлено перелік сезонних товарів, гарантійні терміни за якими обчислюються з початку відповідного сезону.
Одяг, хутряні та інші вироби:
весняно-літнього асортименту – з 1 квітня
осінньо-зимового асортименту- з 1 жовтня
Взуття:
зимового асортименту – з 15 листопада по 15 березня;
весняно-осіннього асортименту – з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада;
літнього асортименту – з 15 травня по 15 вересня.
Встановлено, що у гарантійні строки на сезонні товари не включається час іншого сезону (міжсезонний період).
Наприклад, якщо весняні напівчобітки були придбані 1 лютого (гарантійний строк, вказаний виробником, складає 30 днів), то претензії, у разі виявлення недоліків у взутті в період гарантійного строку, споживач має законне право пред’являти тільки з 15 березня до закінчення гарантійного строку.
Також, слід зазначити, що відповідно законодавства при виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування взуття в ремонті.
Окрім того, продавець за власним бажанням може розширити права споживача і задовільнити його вимоги щодо неякісного взуття в несезонний термін.
Залишити відповідь