Голосовий фішинг — один із видів шахрайства, метою якого є виманювання довіреної інформації у користувача. На цьому наголошують у патрульній поліції Черкаської області.
Шахрайство з голосовим фішингом технічної підтримки. Уникайте автоматичних дзвінків. Ви відповіли на телефонний дзвінок і зрозуміли, що розмовляєте не з людиною, тому кладіть слухавку.
Шахрайство з голосовими підказками. Не відповідайте на голосові автоматичні підказки.
Зловмисник може записати ваші голосові відповіді, щоб використовувати їх для шахрайських дій.
Не поширюйте конфіденційну інформацію. Не забувайте, що державні установи, банки чи компанії, що видають кредитні картки, ніколи не запитуватимуть вашу особисту інформацію телефоном.
Наступного разу, коли вам зателефонують, зробіть паузу та двічі подумайте, перш ніж продовжувати розмову. Ця пауза може врятувати вас від того, щоб стати наступною жертвою кіберзлочинців.
Якщо ви все ж стали жертвою шахраїв, одразу звертайтеся на лінію 102.
Залишити відповідь