Питання переплат попередніх періодів, а також повернення коштів за спожиту електричну енергію, помилково сплачених на рахунок ПАТ «Черкасиобленерго» й досі лишається відкритим. Тому енергорозподільча компанія ПАТ «Черкасиобленерго» та постачальник універсальної послуги ТОВ «Черкасиенергозбут» домовилися про комплекс спільних заходів щодо їх врегулювання.
Для початку було створено загальний реєстр по боржниках. Аналіз показав, що частка кредитового залишку в ПАТ «Черкасиобленерго», за яким рахувалася заборгованість перед електропостачальником вже врегульована. Тобто частина коштів вже перерахована споживачам, тому їх заборгованість перед електропостачальником ліквідована чи суттєво зменшена.
Інформуємо побутових та непобутових споживачів: якщо у вас наявна кредиторська заборгованість перед ПАТ «Черкасиобленерго» і при цьому наявна дебіторська заборгованість перед ТОВ «Черкасиенергозбут» (тобто була чи є переплата в ПАТ «Черкасиобленерго» та наявна заборгованість в ТОВ «Черкасиенергозбут») – не зволікайте, і терміново звертайтеся до того чи іншого товариства для врегулювання цього питання, щоб у жодному разі не допустити припинення електропостачання!
Що робити, якщо Ви помилково сплатили кошти за спожиту після 01.01.2019 року електроенергію на рахунок ПАТ «Черкасиобленерго» або якщо у Вас залишилася переплата на 1 січня 2019 року?
У такому випадку Ви маєте звернутися до Вашого району електричних мереж з відповідною заявою. Детальніше за посиланням.
Також Ви можете у довільній формі звернутись до служб підтримки ПАТ «Черкасиобленерго» або ТОВ «Черкасиенергозбут».
Телефони кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» – (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48
Телефони кол-центру ТОВ «Черкасиенергозбут» – (0472) 31-88-13, (0472) 31-88-31, (067) 510-54-58, (067) 510-54-57.
Залишити відповідь